Како функционише CALL CENTER?
СИСТЕМ CALL CENTER представља јединствени информациони систем путем којег је за решавање Ваших проблема сада довољан један телефонски позив, СМС порука или приступ интернет порталу општине Сента.
Цео систем је осмишљен да би Вама био на услузи и као такав стоји Вам на располагању 24 часа дневно. Можете нам се обратити:
- По цени локалног позива на телефон 024-655-444 на који ће Вам се у току радног времена јавити оператер, а након истека радног времена можете оставити говорну поруку,
- Слањем СМС поруке на телефон 064-872-5341
- Преко интернет странице општине Сента www.zenta-senta.co.rs
- Лично доласком у Градску кућу општине Сента, Главни трг 1, канцеларија бр. 2
Уколико нисте сигурни које је врсте Ваш захтев, изаберите „ОСТАЛИ ЗАХТЕВИ“ са дна листе захтева.
Ако желите да Вас референт информише о статусу поднетог захтева, оставите Ваше контакт податке како би референт могао да Вам одговори.
Обједињујући рад јавних предузећа у општини, Систем омогућава решавање проблема и захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован искључиво на техничким подацима и чињеницама.
Систем је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблеме из надлежности јавних предузећа, инспекцијске службе Општинске управе и месних заједница. У следећим областима очекујемо Ваша јављања: јавне површине, јавна расвета, топловодна мрежа, водоводна и канализациона мрежа, непостојање поклопца канализационог шахта, дивље депоније, пси луталице, рад склоништа за псе, игралишта, гробља, саобраћајна сигнализација, итд.